Pagina's

woensdag 21 augustus 2013

IHSW August

I had a lovely IHSW. DH was away for the weekend, so I had some time to myself. And...

I have an actual page finish on Magnificent Wings! 

Because I am following forms rather than pages, I don't have many page
finishes yet, this is the third one. 
But I am contemplating if I will switch to finishing row by row (pages that is). Don't know yet. 
Anyway, here is my update:

Ik had een heerlijk IHSW weekend. Manlief was een weekendje weg, dus ik had lekker wat tijd voor mezelf. En....

Ik heb zowaar een pagina af!

Omdat ik bij dit patroon de vormen volg ipv de pagina's, heb ik nog niet zoveel pagina's helemaal klaar, dit is pas de derde. Hoewel ik nu toch overweeg om eerste de bovenste rij af te maken voor ik weer verder naar benenen ga. Ik weet het nog niet.
Iig, hier is mn update:



I also stitched a bit on Berry & Branches:

Ik ben ook nog bezig geweest met Berry & Branches:



 And I finished my father's tablet cover. 

En ik heb de tablethoes voor mn vader afgemaakt:


I made so many mistakes with this, clearly I am a beginner at embroidery and sewing!
But, I still like how it turned out.
And my sister asked me to make a cover for her e-reader, so it must look pretty good! {insert big smile}
I guess I now know what mistakes NOT to make! :)

Ik heb echt aardig wat fouten gemaakt tijdens het maken van deze hoes, ik ben duidelijk slechts nog een beginner met dit soort borduren en naaien!
Toch ben ik tevreden met het resultaat.
En mn zusje heeft me gevraagd om een hoes voor haar e-reader te maken, dus hij moet er wel goed uit zien! {grijns}
In ieder geval weet ik nu welke fouten ik NIET moet maken! :)

Happy stitching!

6 opmerkingen:

meggie zei

Lovely progress and the tablet cover is great (:

Deb zei

Your HAED's look fantastic! Great work on everything!
I think your dad's coverlet looks wonderful!

Marcy zei

The cover looks great to me. And your other projects are coming along nicely.

The Crafty Princess zei

Wow I really love Magnificent wings on the black fabric. It's just stunning and your stitching is beautifully neat. I think you dad's tablet turned out great. Good on you for persevering even if you made mistakes. It turned out well worth it!
xo

Elisa M zei

Wat worden ze prachtig!!!

Erla Björk zei

Your HAED´s looks amazing! And your dad´s tablet cover turned out so beautiful!