Pagina's

vrijdag 7 juni 2013

Thank you all!!

For sticking with me these last difficult months.
I am happy to be back. (again!)
No pictures yet, I am reorganizing everything, I am a little out of practice.
So I ask you to have a little bit more patience with me, and I promise more updates soon!

Bedankt allemaal dat jullie zijn blijven hangen!
De laatste maanden waren niet makkelijk, maar dat ik nu het borduren weer oppik, maakt me erg blij.
Nog geen foto's, ik ben een beetje roestig geworden en moet eerst alles weer even op een rijtje zetten.
Dus vraag ik jullie om nog een klein beetje geduld, dan beloof ik snel met meer updates te komen!


Well ok, just one pic of my doggies. Because they are so cute! (insert grin)
This was taken last winter:

Nou ja, goed dan, toch een plaatje van mn hondjes. Omdat ze zo leuk zijn! (grijns)
Deze is van afgelopen winter:


2 opmerkingen:

Ineke zei

Fijn dat je er weer bent.
Wat een lieve foto van je hondjes. Ze zijn vast een grote steun voor je.

Elisa M zei

Welkom terug :)