Pagina's

maandag 17 oktober 2011

A lovely IHSW

Hi everyone!
And welcome to my new followers, such a joy to have you here!


After a few not so good weeks due to health problems, I had a great IHSW! This is a thing organised by Joyce and it is getting bigger every time.
DB was away for the weekend and I had some wonderful stitching time.
Ok, I won't keep you waiting ;) :




Hallo allemaal!
En welkom nieuwe volgers. Leuk jullie hier te zien!


Na een paar mindere weken door wat gezondheidsproblemen, had ik een heerlijk IHSW!
Dit is een borduurweekend georganiseerd door Joyce.
Vriend was een weekendje weg en ik had het huis voor mezelf. Heb lekker zitten borduren, heerlijk.
Ok, ik hou jullie niet langer in spanning ;) :




Her face is complete!




I haven't posted since last ISHW, so I also have an update on SK SAL Rapunzel


Ik heb niet meer gepost sinds het vorige ISHW, dus heb ik ook nog een update van SK SAL Rapunzel





And! My kit for Herbularius has arrived!!
Ah, so pretty. I have started it already, but I haven't done much, so you'll have to wait for a pic.
Hope I'll feel better soon and be back with a lot of updates to show you. (which means I have stitched a lot! ;)  )


And now I am off to watch your work!




En! Het pakket voor Herbularius is binnen!!
Wauw, echt heel mooi. Ik ben er al aan begonnen, maar het is nog niet veel, dus een foto laat nog even op zich wachten.
Ik hoop dat ik me snel weer beter voel en weer dingen kan laten zien hier.


En nu ga ik snel jullie werk bekijken!

16 opmerkingen:

Xeihua (Sara) zei

Lovely progress on both projects :)

Mangogirl zei

Lovely progress they look gorgeous

♥ Nia zei

Nice progress on your stitching :)

TammyK zei

Oh wow! I love your HAED wip's. Looking forward to watching them grow :) nice progress this IHSW.

Elisa zei

Wat een prachtige vorderingen.

Diane (di) zei

Lonneke, you really made a lot of progress this weekend. :) Her face is just stunning. Great job!!

Sarah zei

ziet er heel mooi uit, prachtig

mvg Sarah

Claire zei

Wow your stitching looks amazing.

Joysze zei

Lonneke, she has a face!!! I remember when you were just working with her hair. :D She looks great!!!

Rapunzel is growing nicely too and HERB PIC, HERB PIC, HERB PIC!!! ;)

Feel better!! *hugs*

Lissanne zei

Both are beautiful WIPs! Can't wait see see pics of Herbularius.

stitchstitchknit zei

Both Creativity and Rapunzel look amazing =)
Great progress =)

Kate zei

Those are breathtaking! Congrats on starting Herbalarius!!

Ewa zei

Oh wow, great progress! And I can't wait to see your Herbularious - I love that design!

Meari zei

Nice progress on your WIPs! Beautiful.

sarams1987 zei

bedankt voor je berichtje

heel mooi gedaan, prachtig geborduurd.

veel beterschap

EvalinaMaria zei

Great progress, great stitching!