Pagina's

donderdag 8 september 2011

Pictures!

Found the cable!
So here are the updates:

Ik heb het kabeltje gevonden!
Dus hier zijn dan de plaatjes:

Magnificent Wings:
25 count, 1 over 1
Only the top right of the page to do and then I will have reached my goal for this year.

Alleen nog de rechterbovenkant van de bladzijde te doen en dan heb ik mijn doel voor dit jaar gehaald.



2011 SK SAL Rapunzel:
25 count, 1 over 1
Almost done with the confetti. Yay! I made it.

Bijna klaar met de confetti. Joepie! Ik heb het gehaald.



And...
tada...

Ennn...
tadaa...



Pale Comparison is finished!!
Pale Comparison is klaar!!
20 count, white aida, 1 over 1
She needs to be washed and ironed obviously, but she is done. I think she turned out really good and she was a joy to stitch. The colors are very nice IRL.

Ze moet duidelijk nog gewassen en gestreken worden, maar ze is af. Ze was echt leuk om te borduren en ik denk dat ze goed gelukt is. De kleuren zijn in het echt heel mooi.

8 opmerkingen:

Lonneke zei

oops. Lost my background...

Faerie zei

Great WIP's!

stitchstitchknit zei

Oh your work is wonderful =)
I'm happy that you found your cable again =)
An excellent finish and great progress on your other projects =)

Babs zei

Prachtig hoor, vooral die laatste vind ik wel heel erg mooi ;-).

De bovenste rij van Bottom of the Garden bestaat uit 6 full pages, veel he :p

Kelly zei

Love your finish and your WIP's are excellent!

demeter83 zei

So many beautiful updates, they're all absolutely lovely!

Sarah zei

prachtige werken maak je

zeer mooie blog heb je, ik volg je

Mvg sarah

Joysze zei

Hey girlie!!! You're back.... YAY!!! :D And boy, you've been busy.... they all look great and CONGRATS on the Pale Comparison finish. :D Yum yum.... what will you do with it?