Pagina's

maandag 22 augustus 2011

Back online!

Hi everyone!
I am so happy to be back online. We moved to another city and lost our internet connection for a couple of weeks. There are still a lot of boxes here, but everything is slowly getting back to normal.
Our new house is very nice. We have a lot more space.

I haven't stitched very much, but I am working on the little dragon of TT A Pale Comparison. I wanted to show you a picture, but the cable to transfer the pictures is still in a box somewhere. I hope to dig it up soon.

Also Herbularius by Chatelaine started! I am so excited to start this one. I ordered the kit, but there are some delays so I have to be patient. (very hard!)

And welcome to my new followers. So happy to see you here.
I am now going to catch up with everyone.
Happy stitching to all!


Hallo allemaal!
Ik ben zo blij dat we weer internet hebben. We zijn nu verhuisd naar een andere stad en hoewel er nog een hoop dozen staan en dingen gedaan moeten worden, begint het weer een beetje normaal te worden.
Ons nieuwe huis is erg mooi en we hebben veel meer ruimte nu.

Ik heb niet veel geborduurd de afgelopen tijd, maar ik ben nu bezig met het draakje van TT A Pale Comparison. Ik had een foto willen laten zien, maar het kabeltje van m'n fototoestel zit nog ergens in een doos. Ik hoop dat ik het snel tegenkom.

En! Herbularius van Chatelaine is begonnen. Ik verheug me zo om deze te beginnen. Ik heb een pakket met alle garen besteld (er zitten heel veel speciale garens in), maar er zit wat vertraging in en dan moet het ook nog uit Amerika komen. Ik moet dus nog even geduld hebben. (moeilijk!)

En welkom nieuwe volgers. Zo leuk om jullie hier te zien.
Ik ga nu lekker alles en iedereen bijlezen.
veel borduurplezier!

4 opmerkingen:

Joysze zei

YAY!!!! You're back! :D Great to hear about your new house and I hope you're all settled in.

Can't wait to see a pic of your TT and I hope your kit for Herbularius get to you soon! :D

Faerie zei

Hope you all settle in well! Looking forward to some WIP's =)

Rainy Day Crafter zei

Hope you're enjoying your new house. Looking forward to seeing more of your stitching :)

Elisabeth zei

Gefeliciteerd met jullie nieuwe huis :)