Pagina's

woensdag 20 april 2011

Studying real hard..

I have a lot of exams in the coming weeks. I have to study really hard.


Reeeeally hard...


But it is not going so well. My attention span atm on a scale of 0 to 10 is about 3.
Not helpful.

The weather here in Holland is fantastic, it feels like summer!
Not helpful.

Skipper is happy with the weather as well and wants to play. All-the-time.
Not helpful.

My stitching bug wants me. 
I want my bug.
Not helpful.

But wait!
I have to know a lot of things by heart. What if...
I combine the two?! (insert grin)
Yes, yes! Very helpful!

Right?

So here's the result:



Ik heb veel tentamens de komende weken. Ik moet dus heel hard leren.


Heeeel hard.


Maar het loopt niet zo lekker. Mijn concentratievermogen is belabberd.
Lastig.

Het weer hier is fantastisch, het lijkt wel zomer!
Lastig.

Skipper vind het weer ook geweldig en wil spelen. De hele dag door.
Lastig.

Het borduurvirus heeft me te pakken.
Lastig.

Alhoewel....
Ik moet heel veel dingen uit m'n hoofd leren. Rijtjes stampen dus.
Hmmm. Als ik die twee nou eens combineer?! (Grijns)
Ha! Geniaal toch?


Toch?

Dus hier het resultaat:


Yes. I studied real hard!

Jazeker. Ik heb heel hard geleerd!

11 opmerkingen:

Joysze zei

LOL!!!! I like how you study, Lonneke!!!! Great job, well done. :D

Lonneke zei

Thanx! ;)

Elisa zei

Succes met leren, en hij word prachtig :)

Ewa zei

She's beautiful! I love how vibrant the colors are! I studied the exact same way when I was in school. Works every time :)

MrsB zei

I love your way of studying! Lovely progress on your HAED...

Elisa zei

Hoi, nog even een reactie of dat volgen he. Dat kan kloppen dat je geen update's meer ziet. Dan moet je me opnieuw toevoegen met http://elisa90200.nl dan zal je het wel weer te zien krijgen.

gr Elisa
Fijne Donderdag

anojaa zei

Your way of studying is just my kind of way. Your progress looks fantastic

Amarins zei

Je werk wordt prachtig. Heel veel sterkte met je leren. Lijkt me inderdaad met dit weer niet mee te vallen. Hopelijk lukt het je!
Groeten,
Amarins

Kelly zei

Looking wonderful!

Virpi zei

I wish you good luck with your studies. Why not take books or laptop outside? Your stitching looks great.

Wendy zei

jaha, je bent heel ijverig geweest !
succes met je tentamens !