Pagina's

zondag 20 februari 2011

Oh dear

Has it been so long since I last posted?! I have been really busy with my first exam and with Skipper´s exam in obedience. Skipper passed ( hurray!!), I hope I did as well. So therefor no stitching posts for so long. But I had some time to stitch friday, so an update will follow soon!

Ai, is het al zo lang geleden dat ik voor het laatst wat geschreven heb?! Ik ben heel druk geweest met het eerste tentamen van mijn opleiding en Skipper´s examen in de gehoorzaamheid (VEG). Skipper is geslaagd (hoera!!) en hopelijk ik ook, maar dat is nog even afwachten. Dus daarom zo lang geen updates. Maar vrijdag had ik wat tijd om te borduren, dus er komt een update aan, nog even geduld!

Love, Lonneke

2 opmerkingen:

Elisa zei

Gefeliciteerd met Skipper, en hopelijk heb jij ook je examen gehaald. Ik zal voor je duimen :)

Joysze zei

Great job, Skipper!!! :D

How did your first exam go, Lonneke?