Pagina's

maandag 3 januari 2011

QS Creativity

I so enjoy stitching Creativity again. It has been over a year since I last worked on her! This is what I have done since finishing Bliss:


Ik vind het erg leuk om weer aan deze te borduren. Het is meer dan een jaar geleden dat ik voor het laatst aan haar gewerkt heb! Dit is wat is gedaan heb sinds ik Bliss afgemaakt heb:

before:


now:

I hope to finish her this year. That will be a challenge since I am stitching her 1 over 1, so progress is kinda slow.

Ik hoop dat ik haar dit jaar af kan maken. Dat zal lastig zijn, want ik borduur haar 1 over 1, dus het gaat niet erg snel.

Groetjes!

5 opmerkingen:

Rowyn zei

You are very brave to tackle HAED designs. I know there is no point in me starting one, because I would never finish. Can't wait to see yours progress further.

Joysze zei

WOW Lonneke... you've gotten a lot of her done since the last picture, and she's looking fabulous!! :D

Blu zei

Wow! What a lot of progress!

Wendy zei

wauw, je hebt hard gewerkt !
en 1 over 1, ik ben jaloers hoor !

Dani - tkdchick zei

Wow! YOu got so much done! Great progress!