Pagina's

zondag 2 januari 2011

First finish of 2011

Today I finished my Schultertuch by Birgit Freyer. The pattern was written in German, so it took me some time to figure it out. But there was not so much text, so I managed it. I blocked it right away. The yarn I used is Zitron filigranlace handdyed no. 1 Indian Summer, 100 % merino. It is so soft to the touch. I am really happy with it! 


Vandaag heb ik mijn Schultertuch van Birgit Freyer afgemaakt. Het patroon is in het Duits geschreven, dus dat was even vogelen, maar ik ben eruit gekomen. Ik heb hem meteen opgespannen, wat een verschil! Het garen is Zitron filigranlace handdyed no. 1 Indian Summer, 100 % merino. Het voelt heerlijk zacht aan. Ik ben er heel blij mee!




Happy new year to all of you!

Ik wens iedereen een gelukkig nieuwjaar!

3 opmerkingen:

Cath zei

Happy New Year .

What a beautiful finish .X

Blu zei

Gorgeous!

Amarins zei

Wauw wat is dit mooi geworden!
Groeten,
Amarins