Pagina's

maandag 27 december 2010

Winterfun


For Dutch standards we had so much snow ànd a white Christmas which is pretty unusual. And though it is no fun at all when you have to go somewhere, Skipper is having a blast! It's never too cold for him. He just loves it! 
Catching snowballs, 

Wat een sneeuw hier de afgelopen tijd! En hoewel het niet zo lollig is als je ergens naar toe moet, heeft Skipper het reuze naar zijn zin! En het is nooit te koud voor hem. Hij vind het fantastisch. 
Sneeuwballen vangen, 



digging up sticks, 
tracking fresh scents, 

stokken opgraven, 
verse geursporen volgen, 


he really does not want to come back inside. 

I do.

 After an hour in the snow, I am getting cold. And looking forward to hot cocoa! 



hij heeft echt geen zin om naar binnen te gaan. 

Ik wel.

Want na een uurtje in de sneeuw ben ik wel koud! En verheug ik me op een mok warme chocolademelk!





3 opmerkingen:

Elisa zei

Onze hond vind het ook super buiten, en ik vind binnen ook wel heel lekker warm.
Mooie foto's

Rowyn zei

What beautiful photos of Skipper and the snow. It is so funny that he likes catching snowballs! :-)

Wendy zei

heerlijk toch !
en Bliss is prachtig geworden, zelfs met chocolade vlek !
waar ik trouwens niets van zie...