Pagina's

donderdag 23 december 2010

Finish!

Yes! I made it. And with time to spare. Bliss is finished!

Jawel! Het is gelukt. En ik heb zelfs nog tijd over. Bliss is af!


She is in need of a bath though. She has been naughty and stole my chocolat! She tried to deny it, but the stain on het left cheek gave her away! Well, I don't blame her. Girls just need chocolat. It's a fact of life. ;-)

And now I am working on HAED QS Creativity, but I am soooo tempted to start a new one!
I already have one in mind:


Ze heeft wel een bad nodig. Ze is ondeugend geweest en heeft mijn chocola opgegeten. Ze probeerde het nog te ontkennen, maar de vlek op haar linkerwang veraadde haar! Ach ja, meisjes hebben nu eenmaal chocola nodig. Niks aan te doen. ;-)

Nu werk ik weer aan HAED QS Creativity, maar ik wil zooo graag een nieuwe starten!
Ik heb er al een in gedachten:


Isn't he scary?!
But nothing is decided yet. First the holidays.


Is hij niet eng?!
Maar ik heb nog niets besloten. Eerst maar de feestdagen.


Merry Christmas!

Fijne kerstdagen!


5 opmerkingen:

Nina zei

She's gorgeus! Congratulations!

Elisa zei

Gefeliciteerd :) Super leuk is die geworden. Veel plezier met het verder borduren aan je werken.

De nieuwe die je in gedachten hebt is zeker gaaf, alleen lijkt mij die zwarte stukken toch wel eentonig worden op den duur. Al weet ik ook wel dat je meerdere tinten er in zult hebben maar toch.

Veel borduurplezier en jij ook hele fijne feestdagen

Virpi zei

Merry Christmas and Happy New Year!

Ingrid zei

Gefeliciteerd !! Bliss is wel super mooi geworden , schitterend werk , ben benieuwd wat de volgende wordt en of je inderdaad de draak gaat starten ;) !

Joysze zei

Congrats on the finish. She's so beautiful!

That dragon is so cool!!!!! I hope you decide on stitching him.