Pagina's

dinsdag 16 november 2010

A lot of Bliss

Here's an update on Bliss. I've got my stitching bug back (yey!) and I am stitching like crazy on her. I am enjoying it very much. It was one of my goals this year to finish her. There is only 1,5 month left and I have 3 pages to go, so I am not quite sure I will accomplish my goal and I am contemplating whether or not I will have a go at it. Since I am a little crazy ( ;-) ) I am leaning towards a yes! She does not have a lot of confetti and there are some big blocks of color, so that will speed things up a bit. 

Hier dan weer een update van Bliss. Ik heb de borduurgekte weer terug (joepie!) en ik borduur me wezenloos. Ik heb het weer helemaal naar m'n zin. Het was één van mijn doelen om haar af te maken dit jaar. Dus nog anderhalve maand om 3 pagina's te doen, hmm...ik weet niet of dat gaat lukken. Dus zit ik te bedenken of ik dat nog serieus ga proberen. Maar aangezien ik lichtelijk gestoord ( ;-) ) ben, denk ik van wel! Er zit niet zoveel confetti in en een aantal grote stukken van 1 kleur, dus dat schiet lekker op.



2 opmerkingen:

Elisa zei

Wat super dat je het weer terug hebt.
Hij word erg mooi en succes met het proberen.

Virpi zei

Glad to hear that you got the stitching bug back. Great stitching!