Pagina's

donderdag 2 september 2010

Winner give-away!

With the help of Skipper I drew a name for the winner of my give-away:
And the lucky winner is...

Met de hulp van Skipper heb ik een naam getrokken voor mijn give-away:
En de gelukkige winnaar is....
Amarins!

Congratulations!
Gefeliciteerd!

If you mail me your adres, I'll send you my surprise package.
Als je mij je adres mailt, dan stuur ik het verrassingspakketje naar je op!


It is september again! And it already feels a lot like autumn here. Cold, damp mornings and a lot of rain and wind. But today is a nice day.
I caught a stitching bug for Magnificent Wings and made a quite some progress with her.

Het is al weer september! En het voelt al heel herfstig hier. Koude, vochtige ochtenden en veel regen en wind. Maar vandaag is het een mooie dag.
Ik heb de borduurkriebels gekregen voor Magnificent Wings en heb redelijk vooruitgang geboekt met haar.



3 opmerkingen:

Elisa zei

Gefeliciteerd Amarins,

Hier is het ook koud en lijkt het wel herfst, maar ach. lekker borduur weer.

Hij word Mooi.

Amarins zei

Hoi Lonneke,
Ik heb je zojuist gemaild. Echt super leuk om te lezen dat ik het gewonnen heb. Een super verrassing op deze ochtend waarop ik echt aan het bijkomen ben van een knetterdrukke werkweek.
Liefs,
Amarins

Marleen zei

je werk wordt al heel mooi! leuk om te borduren denk ik en ja het is vroeg koud dit jaar.. wordt binnen borduren ipv buiten, jammer...