Pagina's

woensdag 8 september 2010

Bliss

Here's an update of Bliss. I am working real hard on her hoping I can finish before the end of the year. I still haven't started anything new, but I don't know how long I can keep that up! I am itching real bad to start something new. 

Hier een updat van Bliss. Ik werk veel aan haar en ik hoop dat ik haar voor het eind van het jaar af heb. Ik ben nog steeds niks nieuws begonnen, maar ik weet niet hoe lang ik dat nog vol hou! Ik heb hele erge kriebels om iets nieuws te beginnen. 


But when I finished this one I have finished two HAED's this year! 
...And then I still have three left. No, no new start for me. 
Help me remind that.

Maar als ik deze af heb, heb ik twee HAED's afgemaakt dit jaar!
...En dan heb ik er nog steeds drie over. Toch maar geen nieuwe starten. 
Help me herinneren.

6 opmerkingen:

Elisa zei

Hij word wel erg mooi, en dat gevoel ken ik...

Amarins zei

Deze wordt toch zo mooi, prachtige kleuren ook. Ben benieuwd of het je voor het eind van het jaar lukt.
Groetjes,
Amarins

Mel zei

she's looking great.
keep at her. then you can reward yourself with a new start! Things get done much faster this way.
(though I am terrible with starting things too)

Blu zei

She's very pretty!

Virpi zei

I really admire people who has courage to stitch these HAED's.

Wendy zei

wauw, erg mooi deze, volhouden dus !!