Pagina's

donderdag 12 augustus 2010

Two finishes, a give-away and a update

OMG. I cannot believe it has been so long since I last posted here. Where did the time go?
  
Well, I finished From the Ashes! It took me 3 years and 2 months. I am happy that I finished this big project. And also 2010 SAL SK Dark Mermaid is finished. 

Hemeltjelief. Ik kan niet geloven dat het al weer zo lang gelden is dat ik hier gepost heb. De tijd vliegt.

Wel, eindelijk is From the Ashes af! Ik heb 3 jaar en 2 maanden over gedaan. Ik ben heel blij dat dit grote project nu klaar is. En ook de 2010 SAL SK Dark Mermaid is klaar. 




I also finished my first knitted little vest (Drops). But I am not really sure I like the outcome, but I think that's due to the colors of the wool. It was fun knitting it and very easy. I am now knitting a bolero for my mother.

Ik heb ook het kleine vestje van Drops afgemaakt. Ik weet niet of ik het nou echt leuk vind, maar dat komt eerder door de kleuren van de wol denk ik dan het patroon. Maar het was leuk om te breien en niet moeilijk. Ik ben nu een bolero voor m'n moeder aan het breien.



I also have been on a vacation to Sweden. That was really nice. We went camping for the first time. And I really like it! I don't know why because I slept terribly, showers and toilets were not always clean or near by, it was a lot of work to keep the place sort of organised, a lot of dishwashing and it was either very hot or very cold and wet. But it was fun! Met a lot of people, saw a lot of beautiful places, attended my friend's beautiful wedding, visited family, practised my Swedish and had a lot of fun.
Skipper also had a great time. He played with his old friend Habib(sheltie) again, made some new friends, walked a lot and best of all: played a lot in the water(there is a lot of water in Sweden), something he absolutely loves! We didn't really get him to swim, but he is getting close.

Ik ben ook nog op vakantie naar Zweden geweest. Dat was heel leuk. We hebben voor het eerst gekampeerd. En dat beviel goed! Vraag me niet waarom, want ik sliep heel slecht, de douches en wc's waren niet altijd schoon of in de buurt, het was veel werk om de tent ook maar enigzins opgeruimd te houden, veel afwassen en het was of bloedje heet of erg koud en nat. Maar het was wel leuk! Veel mensen ontmoet, mooie dingen gezien, de mooie bruiloft van mijn vriendin bijgewoond, familie bezocht, mijn Zweeds geoefend en een hoop lol gehad.
Skipper heeft het ook erg naar z'n zin gehad. Hij heeft weer eens kunnen spelen met z'n oude vriend Habib(ook een Sheltie), heeft nieuwe vrienden gemaakt, een hoop gelopen en vooral véél in het water gespeeld(wist niet dat er zoveel water was in Zweden), iets wat hij geweldig vind! We hebben hem nog niet aan het zwemmen gekregen, maar dat duurt niet lang meer.


But now it is back to the old routines again. And catching up with e-mails and blog-reading.

And now then finally my give-away! I am gathering some stuff I hope you like. The rules are simple, be a follower and just leave a message at this post and you're in. On 1 september I will announce the winner.
Here's a preview of just some of the goodies. It is going to be a nice price. With fabric and threads and beads and ribbon. 

En nu weer terug naar de dagelijkse gang van zaken. En een hoop e-mails en blogs lezen.

En dan nu eindelijk mijn give-away! Ik wat dingetjes verzameld waarvan ik hoop dat jullie ze leuk vinden. De regels zijn simpel: wees een volger en laat een berichtje achter bij deze post en je doet mee. Op 1 september maak ik de winnaar bekend. Hier een voorproefje van een paar van de goodies. Het wordt een mooie prijs. Met stof en garen en kraaltjes en kantjes.



Oh, I almost forgot. Another update. I took Venus Dryad with me to Sweden and made a little progress:

Oja, bijna vergeten. Nog een update. Ik heb Venus Dryad meegenomen naar Zweden en wat vooruitgang geboekt:
before:

after:  




5 opmerkingen:

Cath zei

Good to see you back. I love your finishes ,and I'd like to enter your giveaway , please.
Thanks

Doreen zei

wow, het werk heb je gedaan geweldig. en werken zoveel als je hebt voordat je. Ik zal ook binnenkort beginnen met meer handwerk. Ik hou van de foto's. Ik wens u veel vreugde in het borduren van uw WIP `S

Ik kijk vaak meer dan met u

alles wat dierbaar Doreen (google Nederlands)

Blu zei

Sounds like Sweden was fun.

Ashes looks stunning! I really should get to work on my HAED. It's a QS but feels like it's taking forever!

Please enter me in your giveaway.

Raven/Missy zei

Your HAED finishes look fantastic! I specially love From The Ashes, it is just beautiful! Your WIP of Venus Dryad is coming along very well, you made a lot of progress.

Thank you for offering a giveaway, please add me if you don't mind.

Amarins zei

Wauw wat heb je toch mooie werken af kunnen maken. Ook je laatste foto wordt een prachtige.
Je give away wil ik wel in meedingen, volger ben ik al van je blog.
Veel plezier met alle borduurwerken.
Groetjes,
Amarins