Pagina's

maandag 16 augustus 2010

Day book journal

I read Rowyn's day book journal on her blog and thought that was a wonderful idea, so here is mine:


Outside my window ..... the dahlia's and roses are blooming, I love them

I am thinking .... about having a caramel coffee with a chocolat

I am thankful  ...... I have everything I need

I am wearing ..... jeans with a short-sleeved white shirt and a grey sleeveless vest that has long ends in the front

I am loving …. my caramel coffee....hmmmm

I am stitching .... Magnificent Wings by Jasmine Becket-Griffith from Heaven and Earth Designs

I am hoping .... to get approval to start a new education as animal therapist

I am drooling over .... my new shoes from El Naturalista, they are absolutely gorgeous!

I am sorely tempted by ...... starting a new HAED now that From the Ashes is finished

I am hearing ...... birds singing and the neighbors yelling at their dog

I am reading ..... a book about clicker training

On my mind .....Skipper, he had a little accident and broke off two teeth

From my picture journal…. Skipper having fun with water and sticks in Sweden:



Can't wait to read yours!

En in het Nederlands:
Ik las  op Rowyn's blog haar day book journal en vond dat een leuk idee. Dus hier is de mijne:

Buiten...bloeien de dahlia's en rozen. M'n favorieten.

Ik denk .... erover een caramel koffie te maken met een chocolaatje erbij

Ik ben dankbaar dat...ik alles heb wat ik nodig heb

Ik draag.....een spijkerbroek met een wit shirt met korte mouwen en een grijs vest zonder mouwen en lange voorpanden

Ik hou van....m'n caramelkoffie...hmmm...

Ik borduur nu... Magnificent Wings van Jasmine Becket-Griffith van Heaven and Earth Designs

Ik hoop dat...ik toestemming krijg om een nieuwe opleiding tot natuurgeneeskundig diertherapeut te beginnen

Ik ben aan het kwijlen over....m'n nieuwe schoenen

Ik wordt zeer verleid om... een nieuwe HAED te starten nu From the Ashes af is

Ik hoor... de vogeltjes zingen en de buren schelden op hun hond

Ik lees....een boek over clickertraining

In mijn gedachten is... Skipper, die een klein ongelukje had gister en daarbij twee tanden verloor

Uit mijn fotodagboek.....Skipper die het in Zweden naar zijn zin heeft met water en stokken (zie boven)

Ben zeer benieuwd naar die van jullie!

3 opmerkingen:

Virpi zei

I hope you have a chance to study to be animal therapist. Sounds interesting.

Rowyn zei

Thanks for playing along :-)

Good luck with the approval to become an animal therapist. It sounds like it would be a very rewarding job.

I hope Skipper is OK after breaking two of his teeth. Sounds painful :-(

Elisa zei

Ik vind hem erg leuk zo lijstje.