Pagina's

maandag 15 maart 2010

Updates





Ik zit zó op schema, ik kan het zelf niet geloven! haha Ik ben niet zo goed in het stellen en en nog slechter in het naleven van borduurschema's. Borduren is mijn hobby en moet leuk zijn. En als ik mijzelf doelen opleg, dan begint het al snel te voelen als moeten. En ik hou niet van dingen die moeten. En als ik die doelen niet haal, dan ga ik me er ook nog schuldig over voelen! Niet leuk! 

I am so on schedule, I can't believe it myself! lol I am really no girl for setting and even more: keeping stitching goals. It's my hobby, it is supposed to be fun and for my pleasure. And when I set myself goals, it starts to feel like a chore I have to do. I do not like to do things I have to do. And when I fall behind, I even start to feel quilty! No fun!

Maar. Ik wilde echt vooruitgang boeken met Magnificent Wings. En het wilde maar niet vlotten. Dus heb ik echt geprobeerd zeer haalbare doelen te stellen. En het lijkt toch te werken.(niet te hard zeggen)
Dus mijn doel is elke week 250 kruisjes. En voor extra motivatie ben ik lid geworden van een blog waar ik elke week moet posten. Heel leuk om daar de vooruitgang van alle leden te zien.
But. I really wanted to make some good progress on Magnificent Wings. So, I really tried to set goals that are really doable. And that seems to be working. (Let's not say that too loud)
So, my goal is 250 stitches every week. And for some extra motivation I joined a blog where I have to post every week. It's so nice to see everyone's progress.

8 opmerkingen:

Michelle zei

Well done on reaching your goal!

Michelle zei

Lonneke, please visit my blog to accept an award!

Dani - tkdchick zei

Wow you've got so many beautiful HAEDS on the go!

Cath zei

Hi Lonneke ,
you have won a prize in my blog competition , could you please let me know your details os I can post it out to you,
Thanks

Lonneke zei

Lucky me! An award and a prize!

And thank you, Dani.

Raven/Missy zei

Both HAED's are looking wonderful! You are doing a great job. Good luck with keeping to your goals

Wendy zei

ik ben ook niet zo van het doelen stellen.
dus dit jaar heb ik een heel goed voornemen ; geen deadlines, gewoon lekker genieten van het borduren !
en het werkt tot nu toe prima !

je head wordt trouwens al heel mooi !

Elisa zei

Ik vind het prachtig worden :D