Pagina's

maandag 8 maart 2010

Update Magnificent Wings



Ik begin nu echt een beetje in de ban hiervan te komen.
I start to get into this one.


Ik heb ontdekt dat als je moe bent, je beter kan breien of haken dan borduren.
Dus dan doe ik dan ook.
I found out that when you tired, it's better to knit or crochet. So that's what I am doing.

my first amigurumi:



and a tea cozy




PS, dit zit er onder de theemuts:
By the way, this is what's hiding underneath the tea cozy:


Leuk hè? Een verjaardagskado van mijn familie.
Nice huh? It's a birthdaypresent from my family.


En hier ben ik nu mee bezig:
And this is what I am working on right now:



We zijn aan onze tweede cursus Zweeds begonnen. Erg leuk weer. Maar het valt nog niet mee, met name de uitspraak en het een beetje vlot babbelen vind ik nog wel moeilijk!
We started our second course in swedish. Very nice. But it is not that easy, especially the pronunciation and speaking it.

5 opmerkingen:

Lisette zei

Leuk ik wil ook leren amigurumi of zo te maken...

Is het ver rijden vanaf Baarn naar jou toe op de motor?

Lonneke zei

Valt wel mee, een uurtje ofzo? ff de A27 afrijden naar Breda.
Je bent altijd welkom! Ik wil je Harley wel in het echt bewonderen!

Rowyn zei

Hi Lonneke

I just found your blog and was admiring your knitting and stitching. You have some great finishes and WIPs (love From the Ashes, it is stunning).

Looking at the photos of Skipper modelling your knitting really made me smile. :-)

Lonneke zei

Thank you! That's so nice to hear.

Michelle zei

Magnificent Wings is going to be so beautiful - the colours that are starting to emerge are stunning!

All your knitting and crocheting projects are also great!

Good luck with the Swedish course.