Pagina's

donderdag 21 januari 2010

Lavender & Lace Celtic Spring

Ik heb gisteren dan eindelijk mijn Celtic Spring ingelijst (met behulp van mijn moeder, dank je moessie!)! Ik ben er blij mee. Zij lag al een tijdje in de kast en toen ik haar weer zag, dacht ik wauw! Ze is toch wel heel mooi! (al zeg ik het zelf  :-) ) Het is een hoop werk al die kraaltjes, maar je hebt wel eer van je werk.

Yesterday I finally framed my Celtic Spring (with help from my mother, thanks mum!) I am so happy with it. She was hiding in the closet for a while already and when I took her out again, I thought wow! She is very beautiful! (even though I say so myself  :-) ) It is a lot of work to do all the beading, but it pays off!




6 opmerkingen:

Mel zei

Just gorgeous!
Congrats.

Blu zei

Congratulations! She's beautiful!

She's my favourite of the L&L ladies. I just adore her dress!

Amarins zei

Deze is geweldig mooi, prachtig ingelijst.
Groeten,
Amarins

Carla zei

she looks stunning!!

Michelle zei

She is beautiful - it looks stunning in the frame!

Wendy zei

Ze is zo prachtig. Ik ben momenteel bezig met "Celtic Christmas" en vind het een plezier om ze te naaien. De andere 4 staan dan ook al op mijn verlanglijstje.