Pagina's

dinsdag 19 januari 2010

It's too long!

Mijn lijst met WIP's is veel te lang! Ik ben met 12 dingen bezig! Ik heb me dan ook voorgenomen dit jaar eerst een hoop dingen af te maken voordat ik met iets nieuws begin. Ik wil uiteindelijk maar twee HAED WIP's overhouden en misschien nog 2 andere, maar meer niet. Het duurt veel te lang zo voor er iets af komt.
Maar gelukkig kan ik er al een paar van mijn lijst afschrappen!

My list with WIP's is way to long! I am working on 12 projects! So this year I want to finish a lot of things before I start something new. In the end I want no more then 2 HAED WIPs and maybe 2 others, but no more then that. It takes much to long to finish something. But I can already scratch some WIPs of my list!

Finished Vervaco 1200-479 


Dit is zo'n lekker ouderwets kussen.
This is a cushion.

En een vestje dat ik voor m'n moeder gehaakt hebt. Het was eigenlijk voor de zomer, maar het duurde even voor ik alle 40 bloemetjes gehaakt had. Ben niet zo'n ster in steeds hetzelfde doen. :-)
Dit is mijn eerste ding wat ik ooit gehaakt heb.

And a little bolero I crocheted for my mother. This is my first crocheting project ever. It was meant for the summer, but it took me a while to crochet all 40 little flowers. I am not so good at doing the same thing many times. :-)





Ik heb ook nog twee mutsen gebreid.

I also knitted two hats.


Een muts van Drops Design voor mijn vriend. Daar kun je een hoop gratis patronen vinden om te breien en te haken.
A hat by Drops Design for my DB. There you can find a lot of free patterns for knitting and crochet.

 En eentje voor mijzelf. Dit is een ontwerp van Norah Gaughan.
And one for myself. This is a design by Norah Gaughan.

And last but not least:


Dimensions Live Life, my first embroidery project.

Ik vond dit heel leuk om te doen. Het was wel moeilijker dan ik verwacht had! Maar ik ga zeker meer van dit soort dingen doen. (als ik weer nieuwe dingen mag beginnen van mezelf! ;-) )

I really enjoyed doing this. It was harder then I expected it to be. But I am sure I want do more of this. (as soon as I allow myself to start something new! ;-) )


3 opmerkingen:

Blu zei

Wow! Lots of lovely finishes! I really like the embroidery one. It's so sunny and cheerful!

Michelle zei

Congratulations on all the finishes - they look great! I don't even want to tell you how many WIPs I have - it is much more than 12!

Lisette zei

Succes met je doel van 2010. Alle wip af maken. Ik zelf zit al weken tegen het in elkaar zetten van het stoeltje van The Cat Whisker aan te hikken. Ben nog niet helemaal tevreden hoe het er nu uit ziet dus ga misschien opnieuw in elkaar zetten.