Pagina's

maandag 28 december 2009

Handiwork

Ik heb me voorgenomen komend jaar goede voortgang te maken met Magnificent Wings van HAED. Ik vind haar prachtig, maar ze ligt al heel lang stil. Dit komt onder andere doordat ze opgespannen zit op een groot borduurraam.

I am planning on making good progress on my Magnificent Wings from HAED in 2010. I think she's beautiful, but she has been a UFO for much too long. One of the reasons is that she is on a big frame.




Wij hebben een klein huisje dus het is echt een enorme sta-in-de-weg. En zonder raam gaat het niet lukken. Dus ik dacht dat kan beter! En ik ben aan de slag gegaan met zaag en schroeverdraaier. En heb er een tafelmodel van gemaakt:

We live in a small house so she really gets in the way. And can't stitch her without a frame. So. I thought this has to change. I took a saw and screwdriver and changed it into a table model:


Ben er heel blij mee! Het gaat perfect nu. Ik zit beter en hij is veel makkelijker te verplaatsen.

I am really pleased with it! It's also more comfortable to work on and much easier to move around.

3 opmerkingen:

Wendy zei

Dat ziet er inderdaad wel handig uit!!
Ben benieuwd naar je vorderingen ervan. Heb me ook voorgenomen om nog heel veel te borduren in 2010 en weer een paar werkjes af te hebben.

Graag wens ik u en uw familie een heel fijn eindejaar en een heel gelukkig nieuwjaar met vooral een goede gezondheid.

Groetjes,
Wendy

Elisa zei

Het ziet er inderdaat mooi uit hoe die nu is geworden, stuk minder ruimte neemt hij in beslag, en zo is het ook altijd leuk om te doen, dan dat je zo groot ding in je kamer hebt staan. Al zag dat er ook wel leuk uit,

Ik ben erg benieuwt naar je vorderingen.

(www.elisameuwese.wordpress.com)

Chars zei

This looks great - may it be a productive workspace for you.