Pagina's

dinsdag 8 december 2009

House of Achoo

Oi. Skipper en ik zijn allebei nogal ziek geweest de afgelopen twee weken. Ik had een hardnekkige hoest en voelde me totaal uitgeput. Skipper had een hardnekkige maag/darminfectie. Hij gaf over en was vreselijk aan de diarree. Omdat hij zich ziek voelde kroop hij dicht tegen mij aan. Had ik al gezegd dat hij constant enorme stinkscheten liet?!
Zoals ik al zei, we voelden ons allebei erg ziek.

Oi. Skipper and I both have been really ill last two weeks. I had a persistent cough and felt totally exhausted. Skipper had a persistent tummy infection. He was throwing up and had a nasty diarrea. Because he was feeling ill, he staid very close to me. Did I mention his constant enormous stinking farts?!
Like I said we both felt really sick.


Het voordeel was dat ik veel tijd had om te borduren tussen het slapen door!

The upside was that I had lots of stitching time between naps!



Volgend jaar hoop ik deze af te maken.

I hope to finish this one next year.


Ik heb ook hard gewerkt aan mijn HAED SAL. Zie hier:

I also worked hard on my HAED SAL. Take a look:


1 december


8 december

Tadaa! Hij is bijna af! Jawel. Ik wil hem dit jaar nog afmaken en ik denk dat dat wel gaat lukken.

Tadaa! It's almost finished! Really. I want to finish it this year and I think I am gonna make it.


3 opmerkingen:

Michelle zei

Hi Lonneke! I'm so sorry to hear that you and Skipper were both sick - I hope you are both feeling much better now.

Your stitching is amazing! You will definitely finish 'Dark Cherry' this year - she is so gorgeous! (I can't believe how much stitching you got done on her in one week - I wish I could stitch so fast!)

Amarins zei

Wat vervelend dat je zo ziek bent geweest. Ik hoop dat het nu weer beter gaat.
Wat heb je veel geborduurd zeg. Beide projecten worden echt super mooi. Ben benieuwd of het lukt om de SAL nog dit jaar af te maken. Veel plezier.
Groeten,
Amarins

Wendy zei

oei, ook al ziek, beterschap !
er heerst vanalles hopelijk wordt het wat minder als het een paar dagen flink gevroren heeft...

je borduurwerk schiet al goed op, of heeft Skipper stiekum geholpen ?