Pagina's

zondag 22 november 2009

Breivirus/knitting fever

Met de komst van de herfst en het slechtere weer heb ik een breivirusje opgelopen. :)
Ik ben nog maar een beginnend breister, maar ik vind het erg leuk. Bijkomend voordeel is dat je er direct ook wat mee kunt als het af is! Alles is al veelvuldig in gebruik en het bevalt zeer goed! Ik denk er nu aan om me aan een trui te gaan wagen.

With the coming off the fall and the colder weather I cought a knitting fever. :)
I am only a beginner at knitting, but I like it very much. And it's a nice bonus that when it's finished you can immediatly put it to good use. Everything I made is already used a lot and I like it very much! I am now thinking of knitting a sweater.


(vraag me niet waarom de foto in een keer op z'n kant staat...)
(Don't ask me why this picture is suddenly on it's side...)



En voor m'n vriend een lekkere warme sjaal:

And a nice warm scarf for my DB:





2 opmerkingen:

Michelle zei

Your knitting is beautiful - the patterns look so complicated. I am sure you will love knitting a sweater.

Lisette zei

Je kan al meer en beter breien dan ik mij hele leven heb gedaan.