Pagina's

zaterdag 3 oktober 2009

Updates & Sweden

Allereerst wat updates:

First of all some updates:


Er zitten zoveel halve en kwart kruissteekjes in deze dat nog steeds niet te zien is wat het nu gaat worden..

There are so many fractionals in this one that it still is impossible to see what it will become...




This one is so much fun!



From the Ashes is nog steeds heerlijk om te borduren

From the Ashes is still a joy to stitch



Morgen vertrekken we voor een weekje naar Zweden. Er even lekker tussenuit. Helaas kan Skipper niet mee, we waren te laat met zijn inentingen. Ze zijn heel streng in Zweden wat dat betreft, als alles goed gaat duurt het 5 maanden(!) voordat je met je hond Zweden binnenkan. Skipper moet dus wachten tot volgend jaar.
Ik heb er echt veel zin in. We zullen tijd doorbrengen met het zoontje(6) van mijn vriend en ook mijn vriendin die in Stockholm woont, komt ons opzoeken. En ik kan eindelijk mijn Zweeds in de praktijk brengen! hihi We zullen zien of ik me verstaanbaar kan maken.

Tomorrow we will leave for Sweden. A nice week off. Unfortunately Skipper can't come with us, because of his vaccinations. They are very strict about that in Sweden, it takes 5 months(!) before dogs are allowed to enter if all goes well. So Skipper has to wait till next year.
I am really looking forward to it. We will be spending some time with DB's son who is 6 years old. And my friend who lives in Stockholm will be visiting us. Finally a chance for me to practice my swedish! lol We'll see if they can understand my babbling.



En nog leuk nieuws! Ik heb een maatje gekregen voor Our Friends' HAED SAL. Dankjewel Astrid!

And some good news! I got a buddy for Our Friends' HAED SAL. Thank you, Astrid!

2 opmerkingen:

Michelle zei

Enjoy your trip to Sweden! It's sad that Skipper can't go with you, but you will be so glad to see each other when you get back :)

Wendy zei

veel plezier in Zweden !
wat je eerste werkje wordt kan ik inderdaad nog niet zien, ik gok op een gebakje ?