Pagina's

woensdag 16 september 2009

Update Dark Cherry


Hier ff snel een update van Dark Cherry. Binnenkort volgt ook een update van From the Ashes

Here a quick update of Dark Cherry. An update of From the Ashes is coming soon.



Ik heb een beetje mijn borduurzin verloren. En ik zit te verzinnen hoe ik het weer terug kan krijgen. Een nieuwe start? Ander soort borduurwerk? Misschien even breien of haken? Of gewoon maar afwachten tot het weer terugkomt?

I kinda lost my stitching mojo. And now I am trying to figure out how to get it back. A new start? Another kind of stitching? Maybe doing some knitting or crocheting? Or just wait till it comes back?

4 opmerkingen:

Wendy zei

wauw, dat ziet er heel goed uit!
geen zorgen , je borduurzin komt vanzelf weer terug.
nu beginnen de donkere, lange avonden weer, de koude, druilerige middagen, en dan lekkerk kus op de bank met een borduurwerk !

Lisette zei

Wat bij mij altijd werkt als ik geen zin meer heb, het project wat ik doe gewoon op zij leggen en iets totaal anders gaan doen/maken. De geisha ligt bij mij al 3 maanden in de kast en daar ligt ze prima :)

Michelle zei

Great job on Dark Cherry! I find a new start is a good cure for a loss of Mojo :) I hope you get stitching again soon!

Lonneke zei

Thanks, ladies!