Pagina's

maandag 28 september 2009

new start


Om m'n borduurzin weer terug te vinden, ben ik maar wat nieuwe projecten gestart en jawel! Het is weer helemaal terug!
Ik ben drie nieuwe dingen begonnen:

To get my stitching mojo back, I have started some new projects and yahoo! I got it back!
I have started 3 new projects:

1. HAED QS Bliss by Hannah Lynn:



Super! De kleuren zijn prachtig in het echt en niet teveel confettisteekjes!

Love this one! The colors are amazing IRL and not too much confetti


2



deze blijft nog even geheim! :-)

my mystery project! :-)


3 Dimensions 6231 Live Life

Een nieuwe uitdaging! Ben er inmiddels aan begonnen en het is erg leuk om te doen!
Je hoeft niet te tellen en zit niet te hanussen met een patroon.

A new challenge! I have started it and it's a lot of fun to do! You don't need to count and no hassle with a pattern.

7 opmerkingen:

Wendy zei

Hele mooie nieuwe starts!!
Het is wel leuk om eens iets nieuws te beginnen. Ik heb ook al een hele tijd zin om iets nieuws op te starten, maar ik heb hier al 6 projecten liggen :(

Michelle zei

Some great starts! I love the colours on your new HAED!

Wendy zei

wauw, 3 nieuwe staarts nog wel, toe maar !
je hebt de zin duidelijk weer te pakken !

Elisabeth zei

Weer het borduren hervonden, en nog wel meteen met drie projecten begonnen, vond de eerste de kleurtjes echt mooi.

Ben benieuwt :D

Amarins zei

Heel erg leuke werken ben je gestart. Ik herken dat hoor geen borduurzin. Heb ook vaak in de zomer zo'n dip. Richting herfst komt het altijd weer goed.
Groetjes,
Amarins

Astrid zei

Nou buddy !!! leuk om je zo te ontmoeten. Ik hoop dat we goed kunnen samenwerken. Sabine heeft ons goed samengebracht. Jouw hobby's zijn de mijne ook. Je bent leuke werken gestart. En ik ben heel slecht om geheimen te raden dus ik zal het pas raden als je al bijna klaar bent. (lol)

MarchAnn58 zei

Glad you got you MoJo back I have lost mine many times but it does come back.
Love all the pieces you are working on.