Pagina's

woensdag 22 juli 2009

stiksteekjes/backstitching


Wat is dat toch met die stiksteekjes? Ze maken je borduurwerk echt af, maar ze zijn zo vervelend om te doen! Je zou toch denken dat iets wat je borduurwerk zo mooi maakt toch leuk zou zijn om te doen? Zie het verschil:

What is it about backstitching? They really make your work come to life, but why are they such a drag? You would think they would be fun to do since they make such a difference:

voor/before:
na/after:

In ieder geval: ik heb er weer een af! Dat is mijn tweede deze maand. De volgende had ik vorige week af en was voor mijn zusje's verjaardag:

Anyway, I have a finish! I finished this one today. I had another finish last week. That one was for my sister's birthday:


1 opmerking:

Wendy zei

ik ken het, vaak zijn ze erg vervelend, vandaar dat ik bij grote werken er vaak al eerder aan begin, dan kan ik nog afwisselen.
maar het maakt het wel helemaal af !
leuk hoor !