Pagina's

donderdag 23 juli 2009

Hier een paar foto's van onze tuin. Ik heb hem drie jaar geleden aangelegd, in fases, en nu begint het dan eindelijk ergens op te lijken! Dit is het eerste jaar dat ik echt geniet van de tuin zonder alleen maar te denken: oh, dat is nog niet goed, dat staat nog niet naar m'n zin, daar zit nog een gat! Een tuin is natuurlijk nooit af, maar ik heb in de afgelopen drie jaar erg veel ervaring opgedaan. (dit is mijn eerste tuin)

Here a few pictures of our garden. I started three years ago from scratch and finally it start to look like something! This is the first year I really enjoy my garden without thinking all the time: oh, that's not right yet, that should go there, there's a hole there. A garden is never finished off course, but I learned a lot in the last three years. (this is my first garden)






1 opmerking:

Wendy zei

je hebt een mooie tuin, en die vogel vind ik helemaal geweldig !