Pagina's

woensdag 17 juni 2009

Hier een overzichtje van alle Heaven and Earth Designs die ik aan het borduren ben:

2009 HAED SAL Dark Cherry
JBG 5225 Magnificent Wings
SL004 From the Ashes
ANRQS 1410 Venus Dryad







































Ik probeer nog steeds uit te vogelen hoe het plaatsen van die foto's nou precies werkt. Ik snap er nog niet veel van!


This is an overview of all the Heaven and Earth Designs I am stitching
I am still trying to figure out how the placing of pictures works. I don't understand much of it yet!

4 opmerkingen:

Wendy zei

Wat een prachtige werkjes waar je aan bezig bent. Zelf ben ik met eentje bezig en ik weet niet of ik het zou zien zitten om al met een 2de HAED te beginnen.

Lonneke zei

Dankjewel. Ze zijn zo leuk om te borduren. Die van jou is ook erg mooi!

Cindy F. zei

Hello! I didn't know how to email you, but are you still interested in joining our HAED SAL blog? You're next in line and we have an opening now. We hope you'll join us:)
Please email me @ cindy2k2tx@yahoo.com. (friends of Wendy/Belgium)

Wendy zei

wauw, mooie werken hoor !
vooral die phoenix is prachtig !