Pagina's

maandag 11 mei 2009

My first blog

Nou, hier is ie dan, mijn eerste blog. Een korte introductie:
Ik ben Lonneke. Ik ben 38 jaar en ik woon samen met mijn vriend. En met Skipper natuurlijk. Skipper is een 10 maanden oud Sheltie reutje. En dan heb je nog Truus de hamster. Ze is 1,5 jaar. Ik hou heel veel van dieren en mijn leven zou niet compleet zijn zonder ze. 
Naast dieren heb ik nog 2 passies: motorrijden en borduren! En vandaag is een spannende dag! Ook al ben ik gek van motorrijden sinds ik een klein meisje was, het heeft even geduurd voordat ik genoeg geld verzameld had om mn motorrijbewijs te gaan halen. Maar nu is het dan zover en vandaag is mijn laatste examen! Ik ben vreselijk nerveus.
Groetjes, Lonneke

Well, here it is then, my first blog. Let me introduce myself.
I am Lonneke. I am 38 years old and I live in the Netherlands together with my DB. And Skipper off course. Skipper is a 10 months old Sheltie male. And then there is Truus. She is a hamster and 1,5 year old. I love animals very much. My life would not be complete without any animals in it. 
Besides animals I have two other passions: motorcycling and cross stitching! 
And today is an exciting day! Eventhough I love motorcycling since I was a little girl, it took me a while to gather enough money to go get my driving licence for it. But today I am having my exam! I am very nerveus. 
Groetjes, Lonneke

Geen opmerkingen: